سرلشکر سلامی:

حزب‌الله هرگونه‌ حرکت صهیونیست‌ها ‌‌را در همان آغاز خفه می‌کند‌/ حنای آمریکا دیگر رنگی ندارد/ ما فداییان ملت ایران هستیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حنای آمریکا دیگر در ایران رنگی ندارد، گفت: امروز لبنان و حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌ها مقتدر و قدرتمند ایستاده‌اند.

به گزارش سراج24؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم شهید‌پرور و ولایتمدار استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به تبیین نقش نفاق قبل و بعد از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: این روز‌ها باید رشادت رزمندگان و مقاومت و مظلومیت مردم استان کرمانشاه به‌ویژه مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، دالاهو، گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب که در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند و مورد ظلم منافقین کوردل قرار گرفتند، بیشتر در مجالس و محافل مورد بحث قرار گیرد.

فرمانده‌کل سپاه با اشاره به دشمنی منافقین در سال‌های اول انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حیات پربرکت خود بار‌ها با نفاق دست و پنجه نرم کرده است و بعد از اینکه منافقان در سال‌های اول انقلاب در دسته‌بندی‌های سیاسی جایی پیدا نکردند دست به ترور‌های ناجوانمردانه زدند.

سرلشکر سلامی افزود: عملیات غرور‌آفرین مرصاد باعث رسوایی منافقان شد و بر همگان ثابت شد که آن‌ها به‌دنبال نفاق و دشمنی بودند که خوشبختانه در این عملیات با رشادت مردم و رزمندگان شکست سنگینی متحمل شدند.

فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد: هیچ ملتی بدون جهاد و جنگ، ایستادگی و مقاومت به برکت و قدرت نمی‌رسد و اگر ایستادگی در مقابل دشمنان نباشد، عزت و امنیت و قدرت در جامعه از بین می‌رود.

اخبار مرتبط

مکرون، خویشتنداری رژیم صهیونیستی را خواستار شد

اهمیت پایگاه صهیونیستی «نواتیم» در چیست؟

روایت خبرگزاری فرانسه از وحشت صهیونیست‌ها به دنبال حمله ایران